Harckocsizók
A páncélos hadviselés emberi története
Bolti ár: az eredeti, kedvezmény nélküli ár; nyomtatott könyvek esetén a könyvesbolti / kiskereskedelmi ár, mely legtöbb esetben a könyv borítóján is szerepel
Korábbi ár: időszakos akcióban részt vevő kiadványok esetén az akció kezdete előtti 30 napon belül alkalmazott legalacsonyabb ár
Akciós ár: a fizetendő ár időszakos akcióban részt vevő kiadványok esetén
Kiadói ár: a fizetendő ár; közvetlenül a kiadótól történő megrendelés esetén alkalmazott ár
A harckocsi, „a tank” volt az a fegyver, amely a 20. század csatatereit fizikai valóságában és pszichológiailag is uralta. A német villámháborúnak éppúgy az alapvető eszköze volt, mint az izraelinek, valahányszor a szovjetek „jöttek, mint az oroszok” (1944, 1956, 1968), ők is páncélosok ezreit használták, de Koreában, a vietnami „dzsungelháborúban”, a Balkán hegyei között vívott délszláv polgárháborúkban, az iraki háborúkban, és sok békefenntartó műveletben is jelentős szerepet játszott.
Hatalmas az irodalma magának a harckocsinak, az eszköznek, de eddig alig méltatták figyelemre az eszközt használó embert, a harckocsizót, pedig ez a gép hihetetlenül függ kezelői szaktudásától. Robert Kershaw korábbi kutatásai során újra és újra szembesült a páncélos fegyvernem jelentőségével, és ezért életművét a két világháború harckocsizóinak történetével koronázta meg. Az utolsó pillanatban még sok II. világháborús veteránnal sikerült interjút készítenie, és mert maga is a háborút megjárt katona, kiválóan szót értett velük. Az írott forrásokat is kritikus szemmel elemezve és az „oral history”-val összevetve, életteli, hiteles képet ad a veszélyekkel teli szolgálatról a mind nagyobb és erősebb páncélosokban, meg arról, hogyan hat egymásra a katona és fegyvere. Azt is megtudjuk, a konstruktőrök és a gyártók miért éppen ezt vagy azt az ismert típust hozták létre, és akik egy-egy híres páncélost, a T-34-est, a Tigrist, a Shermant stb. használták, mint gondoltak a sajátjukról és az ellenségéről.
Kizárólag online termék vásárlása esetén természetesen nem számítunk fel szállítási díjat.
Belföldi szállítási díjak:
Házhozszállítás: 1 490,- Ft
Csomagponton történő személyes átvétel: 1 290,- Ft
Utánvétes fizetési mód csak GLS-sel történő szállítás esetén választható.
Az utánvét díja GLS Csomagautomata választása esetén 0 Ft, egyéb esetekben plusz 450 Ft kerül felszámításra.
Belföldi szállítási módok:
− Házhozszállítás GLS futárszolgálattal − 1-2 munkanap
− Személyes átvétel GLS Csomagponton − 1-2 munkanap
− Személyes átvétel a Dunaház Csomagponton (1095 Budapest, Boráros tér 7.) − A hétköznapra eső munkanapon 14:00 óráig leadott rendelések már AZNAP átvehetők 16:00 és 19:00 óra között, a 14:00 óra után leadott rendelések átvételére a következő hétköznapra eső munkanapon 16:00 órától van lehetőség. A csomag súlya maximálisan 10 kg lehet.
Külföldi szállítási díjak:
A kiszállítás díját minden esetben a rendszer automatikusan számolja a megrendelni kívánt termékek súlya és a rendeltetési hely alapján. A kiszállítási díjat a termékek kosárba tételét, valamint a szállítási cím megadását követően számítja ki és jeleníti meg a rendszer.
Külföldi számlázási és szállítási cím esetén csak bankkártyás vagy PayPal rendszeren keresztül történő fizetés választható.
Külföldi szállítási mód:
− Fedex futárszolgálat − Az összekészített csomagot legkésőbb egy héten belül átadjuk a Fedex futárszolgálat részére, a szállítási idő a rendeltetési hely függvényében változik.
