Bauer András, Berács József, Kenesei Zsófia

Marketing alapismeretek

Raktáron
Oldalszám: 448
Formátum: B5 (165x238 mm körülvágott méret)
Borító típusa: Kartonált, ragasztókötött
ISBN: 9789630595025
Kód:
PGAZM30293
Bolti ár: 4 950 Ft Kiadói ár: 4 208 Ft

Bolti ár: az eredeti, kedvezmény nélküli ár; nyomtatott könyvek esetén a könyvesbolti / kiskereskedelmi ár, mely legtöbb esetben a könyv borítóján is szerepel

Korábbi ár: időszakos akcióban részt vevő kiadványok esetén az akció kezdete előtti 30 napon belül alkalmazott legalacsonyabb ár

Akciós ár: a fizetendő ár időszakos akcióban részt vevő kiadványok esetén

Kiadói ár: a fizetendő ár; közvetlenül a kiadótól történő megrendelés esetén alkalmazott ár

További információ

"

A marketinget gyakran mint az eladás művészetét, a vevők meggyőzésének és igényeik kielégítésének fortélyát, köznapi értelemben vett „tudományát” határozzák meg. A marketing – felfogásunk szerint – olyan

alkalmazott közgazdasági és vállalatgazdasági diszciplína, amelynek mind a gyakorlati, mind az elméleti jelentősége egyre nő. A vállalatoknak olyan környezetben kell hatékonyan működniük, ahol a vevők alkotó módon képesek részt venni a közös értékalkotásban, ezáltal „beleszólásuk”, véleményük súlya növekszik.

A magyar gazdaság a 21. században jelentősen integrálódik a nemzetközi piacba, annak minden előnyével és hátrányával együtt. A gazdasági integráció és az információtechnológia fejlődése csökkenti a nemzeti határok

szerepét, de a fogyasztók nemzeti érzelme, hazai termékek iránti vonzalma gyakran növekszik. A globális gazdasági válság és annak hazai sajátosságai jelentősen átalakították a fogyasztók értékrendjét és szokásait.

E környezetben született könyvünk második kiadása. Az új kiadásban az egyik legjelentősebb változás az internet megjelenése és hatása a marketing gyakorlatára. Az internet nemcsak marketingeszközként jelenik meg, hanem lényegesen befolyásolja az eladók és vevők közötti munkamegosztást, lehetővé téve a közös értékalkotást. Ezt követve olyan fogalmakat tárgyalunk, mint a vevői részvétel, a keresőmarketing, a közösségi média, a párbeszéd.

"

Kizárólag online termék vásárlása esetén természetesen nem számítunk fel szállítási díjat.

Belföldi szállítási díjak:
Házhozszállítás: 1 490,- Ft
Csomagponton történő személyes átvétel: 1 290,- Ft
Utánvétes fizetési mód csak GLS-sel történő szállítás esetén választható.
Az utánvét díja GLS Csomagautomata választása esetén 0 Ft, egyéb esetekben plusz 450 Ft kerül felszámításra.

Belföldi szállítási módok:
− Házhozszállítás GLS futárszolgálattal − 1-2 munkanap
− Személyes átvétel GLS Csomagponton − 1-2 munkanap
− Személyes átvétel a Dunaház Csomagponton (1095 Budapest, Boráros tér 7.) − A hétköznapra eső munkanapon 14:00 óráig leadott rendelések már AZNAP átvehetők 16:00 és 19:00 óra között, a 14:00 óra után leadott rendelések átvételére a következő hétköznapra eső munkanapon 16:00 órától van lehetőség. A csomag súlya maximálisan 10 kg lehet.

 
***
 

Külföldi szállítási díjak:
A kiszállítás díját minden esetben a rendszer automatikusan számolja a megrendelni kívánt termékek súlya és a rendeltetési hely alapján. A kiszállítási díjat a termékek kosárba tételét, valamint a szállítási cím megadását követően számítja ki és jeleníti meg a rendszer.
Külföldi számlázási és szállítási cím esetén csak bankkártyás vagy PayPal rendszeren keresztül történő fizetés választható.

 

Külföldi szállítási mód:
− Fedex futárszolgálat − Az összekészített csomagot legkésőbb egy héten belül átadjuk a Fedex futárszolgálat részére, a szállítási idő a rendeltetési hely függvényében változik.