Gazdaság
-
Bevezetés a marketingbeBolti ár: 6 300 Ft Kiadói ár: 5 355 FtBolti ár: az eredeti, kedvezmény nélküli ár; nyomtatott könyvek esetén a könyvesbolti / kiskereskedelmi ár, mely legtöbb esetben a könyv borítóján is szerepel
Korábbi ár: időszakos akcióban részt vevő kiadványok esetén az akció kezdete előtti 30 napon belül alkalmazott legalacsonyabb ár
Akciós ár: a fizetendő ár időszakos akcióban részt vevő kiadványok esetén
Kiadói ár: a fizetendő ár; közvetlenül a kiadótól történő megrendelés esetén alkalmazott ár
-
Bevezetés a marketingbe (2., bővített kiadás)Bolti ár: 7 600 Ft Kiadói ár: 6 460 FtBolti ár: az eredeti, kedvezmény nélküli ár; nyomtatott könyvek esetén a könyvesbolti / kiskereskedelmi ár, mely legtöbb esetben a könyv borítóján is szerepel
Korábbi ár: időszakos akcióban részt vevő kiadványok esetén az akció kezdete előtti 30 napon belül alkalmazott legalacsonyabb ár
Akciós ár: a fizetendő ár időszakos akcióban részt vevő kiadványok esetén
Kiadói ár: a fizetendő ár; közvetlenül a kiadótól történő megrendelés esetén alkalmazott ár
-
Marketing a magyar kisvállalatoknakBolti ár: 3 990 Ft Kiadói ár: 3 392 FtBolti ár: az eredeti, kedvezmény nélküli ár; nyomtatott könyvek esetén a könyvesbolti / kiskereskedelmi ár, mely legtöbb esetben a könyv borítóján is szerepel
Korábbi ár: időszakos akcióban részt vevő kiadványok esetén az akció kezdete előtti 30 napon belül alkalmazott legalacsonyabb ár
Akciós ár: a fizetendő ár időszakos akcióban részt vevő kiadványok esetén
Kiadói ár: a fizetendő ár; közvetlenül a kiadótól történő megrendelés esetén alkalmazott ár
-
Marketing Theory and PracticeBolti ár: 7 900 Ft Kiadói ár: 4 740 FtBolti ár: az eredeti, kedvezmény nélküli ár; nyomtatott könyvek esetén a könyvesbolti / kiskereskedelmi ár, mely legtöbb esetben a könyv borítóján is szerepel
Korábbi ár: időszakos akcióban részt vevő kiadványok esetén az akció kezdete előtti 30 napon belül alkalmazott legalacsonyabb ár
Akciós ár: a fizetendő ár időszakos akcióban részt vevő kiadványok esetén
Kiadói ár: a fizetendő ár; közvetlenül a kiadótól történő megrendelés esetén alkalmazott ár
-
Modern árazásBolti ár: 5 500 Ft Kiadói ár: 4 675 FtBolti ár: az eredeti, kedvezmény nélküli ár; nyomtatott könyvek esetén a könyvesbolti / kiskereskedelmi ár, mely legtöbb esetben a könyv borítóján is szerepel
Korábbi ár: időszakos akcióban részt vevő kiadványok esetén az akció kezdete előtti 30 napon belül alkalmazott legalacsonyabb ár
Akciós ár: a fizetendő ár időszakos akcióban részt vevő kiadványok esetén
Kiadói ár: a fizetendő ár; közvetlenül a kiadótól történő megrendelés esetén alkalmazott ár
-
MédiaismeretBolti ár: 4 950 Ft Kiadói ár: 2 970 FtBolti ár: az eredeti, kedvezmény nélküli ár; nyomtatott könyvek esetén a könyvesbolti / kiskereskedelmi ár, mely legtöbb esetben a könyv borítóján is szerepel
Korábbi ár: időszakos akcióban részt vevő kiadványok esetén az akció kezdete előtti 30 napon belül alkalmazott legalacsonyabb ár
Akciós ár: a fizetendő ár időszakos akcióban részt vevő kiadványok esetén
Kiadói ár: a fizetendő ár; közvetlenül a kiadótól történő megrendelés esetén alkalmazott ár
-
Nemzetközi marketing (2., átdolgozott kiadás)Bolti ár: 5 200 Ft Kiadói ár: 4 420 FtBolti ár: az eredeti, kedvezmény nélküli ár; nyomtatott könyvek esetén a könyvesbolti / kiskereskedelmi ár, mely legtöbb esetben a könyv borítóján is szerepel
Korábbi ár: időszakos akcióban részt vevő kiadványok esetén az akció kezdete előtti 30 napon belül alkalmazott legalacsonyabb ár
Akciós ár: a fizetendő ár időszakos akcióban részt vevő kiadványok esetén
Kiadói ár: a fizetendő ár; közvetlenül a kiadótól történő megrendelés esetén alkalmazott ár
-
Vezetés és szervezésBolti ár: 6 400 Ft Kiadói ár: 5 440 FtBolti ár: az eredeti, kedvezmény nélküli ár; nyomtatott könyvek esetén a könyvesbolti / kiskereskedelmi ár, mely legtöbb esetben a könyv borítóján is szerepel
Korábbi ár: időszakos akcióban részt vevő kiadványok esetén az akció kezdete előtti 30 napon belül alkalmazott legalacsonyabb ár
Akciós ár: a fizetendő ár időszakos akcióban részt vevő kiadványok esetén
Kiadói ár: a fizetendő ár; közvetlenül a kiadótól történő megrendelés esetén alkalmazott ár
